Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

1 Mayıs 2011 Pazar

iRenew Bileklik


          Pek inandırıcı bulmamakla birlikte hep merak ediyordum bu güç &  denge bilekliklerini.Baktım yorum okumakla merakım gitmeyecek,bi tane alayım bi deneyeyim dedim :)Bu markanın görünüşü daha sade geldiği için bunu satın aldım. Daha elime aldığım anda karar verdim iade etmeye.Malzeme kalitesi o kadar yetersiz geldi ki plasebo etkisi bile yapamazdı üzerimde,düşünün artık:) Toz zerreleri üzerine yapışıp kalan silikon bi şerite sarılmış ince plaka bi teneke...Sadece klips kısmı gayet sağlamdı.Bildiğim bi siteden satın aldığım için orjinal ürün olmamasına pek ihtimal vermiyorum.Ama bu kalitesizlik karşısında emin de olamadım açıkçası...
        Sonuç ; En ufak bi etkisini göremedim ve iki günlük denemenin sonunda iade ettim.Üstelik merakımı gidermiş de değilim :( Merak ne kötü bişi yaa..Kendine sürekli yeni nedenler bulmakta üstüne yok ! Acaba ürün orjinal değil miydi,başka bi marka mı denesem,uzun süre kullansam bişi değişir miydi..Vesaire...
       Oysa ki plasebo görevi görmesine bile razıydım.Daha sağlıklı bi hayat için geniş imkanları yada yeterli yaşam enerjisi olmayanların,böyle küçük şeylerin vadettiği pratik çözümlere ısrarla inanmak istemesi sendromu...Evet evet,sanırım durumum bu ! 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...