Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

6 Kasım 2010 Cumartesi

Dünün Özeti




       Cağaloğlu'na doğru giderken...Böyle terk edilmiş binaları görünce, zamanında ne yaşanmışlıklara ev sahipliği yapmıştır,şahitlik etmiştir diye düşünmeden edemiyorum...


       Sonunda yemek çubuklarım da oldu :) 



       Bu kediye özenmemek mümkün mü şimdi...Nasıl da derin uyuyordu:) Seçtiği mekan zaten muhteşem...Kocaman Sahaflar Çarşısı'ndan bi kitap alamadım kendime dün.Fiyatlar internettekine oranla küçümsenmeyecek kadar pahalıydı.Niye böyle diye sorduğumda ise;
"internetten alışverişi özendirmek için öyle gösteriyorlar.Üstüne kargo parasını ekleyince aynı fiyata geliyor zaten" diye cevap aldım."Demek kargo masrafı dahil sizinle aynı fiyata satabiliyorlar.Üstelik kargo ödeyen kitaplar var, haberiniz var mı?Siparişe ekleyince kargo parası falan ödemiyorsun." demek istedim ama gereksizdi uzatmak nihayetinde, söylemedim...

       Fotoğrafta görünce aklıma geldi bak yine.A.Maranki'nin son çıkan kitabı 30 lira ! Pes yani, bi tek sen biliyosun dimi bu taşların faydalarını sayın Maranki...Aaa, ama sizin kitaplarınız kozmik bilim ışığındaydı dimi? Tabi kozmik olunca bu fiyata da yansıyor haliyle :) 


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...