Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

15 Ağustos 2010 Pazar

Çitten Koyun Vs. Atlatmaca




         Dün sabahtan beri sadece 1 saat uyudum.Sahurdan sonra uyuyamayınca koyun sayayım bari dedim.Bayâ bi de saydım.Bi süre sonra koyunları çitten akrobatik hareketler yaptırarak atlatmaya başladım.Sonra baktım olmuyor,en uzağa ya da en yükseğe atlattırma yarışı yaptırdım zavallı koyunlara...Faydası olacağından değil ya; can sıkıntısından...Daha sonra bir koyunu çitin solundan sağına,diğerini de sağından soluna olmak üzere karşılıklı atlatıp çifter çifter saymaya başladım.(Bu arada bir an kontrolü kaybettim,ben sayamadan atlayan birkaç tane koyun oldu arada:) )Daha sonra koyunları rengârenk boyadım,bi süre de öyle devam ettim saymaya.
         Bir yerden sonra koyunlar da yetmedi.Tavşan,kedi,zürâfa,penguen,at vb. bilumum hayvanları da kattım araya.Hatta daha da abartıp ağaçları bile atlatttım...En son, "arkadaşlarımı ve tanıdıkları atlatayım bari çitten" diye düşünmemle beraber kahkahayı bastım ve az da olsa var olan uyuma ihtimâlim de koyunlar,tavşanlar,atlar,penguenler ve ağaçlarla birlikte gitti:)
        Acaba çitten atlatma yerine başka bi yöntem mi deneseydim,ha :)

2 yorum:

Hayal gücüne hayranım canım ya:) Daha ne kadar abartabilirdin acaba ? Resim de yazıya ancak bu kadar uyabilirdi yani:)
 
Bilmiyorum ne kadar abartabilirdim ama bazen kendim bile şaşırıyorum o an için saçmalamada geldiğim noktayı farkedince :)
 

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...