Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

9 Ocak 2010 Cumartesi

İçimden Geldi...




Dün gece bir anda Ezginin Günlüğü dinleyesim tuttu..Biliyorum hiç Ezginin Günlüğü şarkısı dinlememiş olanlar da var aranızda.Dedim bi parçalarını ekleyeyim de dinlesin hiç dinlememiş olanlarınız da.Ama ne mümkün? İmeem e de erişim engellenmiş.(sırada ne var merak ediyorum)Vazgeçmedim tabi,illa dinleteceğim size:) Biraz uğraştırdı ama buldum yeni bi mp3 çalar.Asıl zor olan  ise Ezginin Günlüğü'nün onca enfes şarkısının içinden hangisini seçeceğim konusuydu..Ve bu şarkıda karar kıldım.İyi dinlemeler...   

1 yorum:

"sigara" lı kısmını tasvip etmiyorum tabi ama sırf bu yüzden de şarkıyı harcayamayız dimi:) Benim gibi sigara düşmanları o kısmını çikolata olarak değiştirip söleyebilir mesela:)komik ama sağlıklı olur en azından dimi?
 

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...