Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

14 Ocak 2010 Perşembe

On - Off

      
     Nerden aklıma geldi bilmiyorum ama geldi işte.Bundan 5 yıl önce,henüz bi bilgisayarımın olmadığı zamanlar, akşam gazetesinin çıkardığı bir bilgisayar dergisi vardı.Bilgisayarım yok ama birgün illa ki olacak nasılsa, öğrenirim bişeyler diye alıyordum.Bilgisayar ve internet hakkında birçok şeyi o dergiden öğrendim.Onlara ne kadar teşekkür etsem az..
     Editörün ilk sayfadaki yazısından başlayıp son sayfasına kadar -abartmıyorum- satır atlamadan okurdum dergiyi.O zamanlar bi bilgisayarım olsa Dr. X i  sorularımla bıktırırdım muhtemelen:) Gerçi o nasıl da uzun uzun cevap verirdi sorulara bıkmadan..Sonra derginin son sayfasında Techno Anne diye bi yazar vardı.Bazen onu okumak için sabırsızlanıp,son sayfadan başlardım okumaya..Her seferinde oğluyla ilgili yaşadıklarını anlatırken, içine nasıl da sığdırırdı o kadar çok teknoloji mesajını..Derginin tüm yazarları öyleydi gerçi.Salt teknik terimlerden oluşan makaleler değildi yazdıkları..Bunun için sanırım aradan bunca zaman geçmesine rağmen hâlâ hatırlıyor oluşum. 
     Kocaman dergiyi satır satır okur,bi dahaki haftanın gelmesini beklerdim..Sonra dergi bir anda yayından kaldırılınca nasıl da üzülmüştüm..Daha ben bilgisayar alacaktım da online olarak ta takip edecektim dergiyi..
     Sahi,bi bakayım netten.Belki eski bi yazıya rastlarım dedim az önce...Değil bi yazıya rastlamak,şuraya koyacak bi görselini bile bulamadım:( 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...