Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

11 Ocak 2010 Pazartesi

Müco'dan İnciler :)

-Abla, bir anda seni dinlemediğimi fakettim.
-Peki nerden itibaren dinlemiyorsun o zaman ?
-Hiç dinlemedim kiii :))
-Hmm, peki Bilerek mi dinlemedin,yani önemsemediğin için?
-yooo!!,zaten annem hapşırıp duruyo..
-onla ne alakası var şimdi?
-Galiba bi alâkası yok :)
                            
                             * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


   Müco bi reklama ait saçma bi şarkıyı değiştirerek,daha da saçma bi hale sokarak söylemektedir.Sonra kendi de farkeder durumu:)
-Anne ne sallıyorum ben ya?dimi...


                             * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Annem: -Sırnaşma bana hastayım bak (bulaşır anlamında..)
müco : - Hastalıklar paylaşıldıkça çoğalır bi kere (güler sonra da)  :)


                              * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


    Bi şarkı hakkında konuşuyoruz;
Mücocan:    -Adamda ses var ama,hem de ne ses ! Bende hiç yok..
Ben :          -E hiç ses yoksa nasıl konuşabiliyosun o zaman sen :)
Müco :        -O anlamda değil..ötmek için ses yok diyelim.. 


      Ne diyeyim buna şimdi ben ya :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...