Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

23 Şubat 2010 Salı

Çok Güzeller Ama Yaaaa

         Kim demiş "Ben güzele güzel demem,güzel benim olmayınca" diye.Şimdi sırf benim olamayacaklar diye ben bunları beğenmeyeyim mi?Olacak şey mi yani bu:) Başta "istiyoruuuuum,ben de istiyorum bunlardaaaan" diye sızlandım biraz.(Bu aralar her bişeyi istiyorum zaten) Ama baktım istemekle olmuyor,vazgeçtim.Hadi biraz da siz isteyin :) 









         Bir ara 10 marifette Bi kitap yüzük görmüştüm,çok beğenmiştim.Şimdi de bu...Bazen çok kızıyorum bu sanatçı insanlara.Hiç aklımıza gelmeyecek şeyleri istettiriyorlar bize:) Bayıldım ben bu yüzüğe..Kaynak
Bunlar da post-it miş...Ne şekerler dimi:)











Hadi laptopumu dışarda kullanmıyorum o yüzden laptop çantasını istemiyorum diyelim,ama bu kitap yada defter kaplarını gel de isteme yaaa :( Kaynak

2 yorum:

ah tam aradığım sey cantamda kirisip burusmalarini istemiyorum kitaplarin artik.nerden temin edebilirim bilginiz var mi yonlendirebilirseniz ne sevinirim:)
 
Bu kitap kabı iki japon tasarımcının eseri ve Tr de ben de bulamamıştım..(bkz. http://www.curiosite.com/product/bookcup-japanese-designer-mug-shaped-book-cover.html ). El yapımı isterseniz http://www.ozlemistan.com/urunler/kitap-kiliflari
Adresine bi bakın isterseniz..Ben ise e kitap okuyucu kılıflarından bir tane edinip kitaplarımı kırışmaktan kurtardım.çok kalın olmadıkça birçok kitabım sığıyor diyebilirim;)) şunun gibi bişey http://www.hizlial.com/calibrolid-line-e-kitap-okuyucu-kilif-kahverengi/10571546
 

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...