Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

8 Aralık 2009 Salı

PEKİ BU MASİDHERYA DA NERDEN ÇIKTI?

      Tabi ki yeryüzünde bir yer değil burası.Haritadan kastettiğim de blogküre.Ben herzamanki gibi sakin,pek göz önünde olmayan bir yer olsun istedim.Burdan yola çıkarak böyle bir isim geldi aklıma.Açıkçası çok da düşünmedim isim konusunda.Birkaç saatte konulmuş bir isimden çok da fazla birşey beklememek gerek dimi:) 
         Peki ya masiderya'nın açılımı?
     Hayatımın anahtar kelimelerini yazdım önce bir kağıda.Daha çok,beni yazmaya sevk eden şeyleri seçtim içinden.Hepsinden bir tutam aldım ve ortaya böyle birşey çıktı işte.
      Masidherya'nın her bir hecesinin ayrı bir açılımı var yani.(yoo yoo siyasi açılım falan değil kastettiğim canım:)  ) Tam olarak hece hece ayrılıyor da denemez.Bazı heceler 2 ayrı sözcüğün parçaları yani.Her bir hece birden fazla anahtar kelimenin temsilcisi aslında.Ama bunları ayrı ayrı söylemeyeceğim.E bu kadarı da bana kalsın desem çok görmezsiniz herhalde:)
     Yeni sayfamı beğenmişsinizdir umarım.Dediğim gibi,detayları düşünmeden açtım bu blogu.Önerilerde bulunursanız memnun olurum.
                                                 Görüşmek üzere,şimdilik bu kadar...
      

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...