Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

27 Mart 2010 Cumartesi

Cansıkıntısına Test



       Canım çok sıkkınsa bu testlerden çözüyorum maillerime bakarken arada..Hayır,malesef İngilizce ya da KPSS ile ilgili testler değil:) Msn'deki komik ama bi o kadar da tutarlı kişilik testlerinden...
      Her ne kadar "bilimsel bir dayanağı yoktur" diye belirtseler de çok boş da atmıyorlar bence bu analizleri.En çok da " deli misiniz?" testini ve benim cevaplarıma karşılık olan analizini sevdim:)
      Diyeceksiniz ki "ne yani,aklından şüphen mi var da böyle bir testi çözdün?"İtiraf etmeliyim ki ara sıra kendime"deli miyim ben yaaa" diye sorarken yakalıyorum kendimi:)Soruları bi güzel cevapladım.Şu sonuç çıktı ;
           Akıllı Deli :
     "Sizinkisi “akıllı olup bu dünyanın kahrını çekeceğime, deli olayım dünya benim kahrımı çeksin” şeklinde yapılmış gayet bilinçli bir tercih. Olaylara, durumlara baktığınız mesafe, pek çok şeyi sıradan akıllılardan daha iyi görmenizi sağlıyor. Deliliğin verdiği cesaretle gözünüzü budaktan, sözünüzü dosttan da sakınmıyorsunuz. Lakin ısrarcı da değilsiniz. Bildiğinizi söylüyor, üzerinize düşeni yapıyor, çoğu zaman kimsenin cesaret edemediği atraksiyonlar geliştiriyor, fakat başkalarını düşüncelerinizin ve eylemlerinizin doğruluğuna inandırmak için de enerji harcamıyorsunuz. Kişiliğinizin en sevdiğiniz tarafı da yaratıcılığınız. Dünya sizin oyun alanınız. Arada bir çuvalladığınız oluyor. Ama takılmıyorsunuz. Nasılsa delisiniz…"
     Sonra bir iki soruda iki seçenek arasında kalmıştım."Bi de diğer şıkları işaretleyeyim öyle bakayım sonuca,nasıl çıkacak" dedim ve bu sefer çıkan sonuç ta şu;
          Zırdeli :
    "Siz üst kademeden çifte gömlekle bağlanması gereken bir delisiniz. Bir deliliğin sizin tarafından idrak edilmesi için aklınıza gelmesi kâfi. Her ne gerekiyorsa yapıyor, size bakıp “aaa delinin zoruna bak” diyenlere en kıyağından bir nanik çekiyorsunuz. Eğlenmek için gelmişsiniz dünyaya. Hiçbir şey sizi ömrünüzün bir dakikasını bile delice olmayan bir şey için vakfetmekten alıkoymaya değmiyor. Dağlara tırmanmalı, paraşütle atlamalı, kanatsız uçmalı, mağaraların derinliklerinde gizemli yolculuklar yapmalısınız. Hikâyelerinizi dinlemeye bayılan onca insan sizin kadar deli olmak için feda edemedikleri her şeyin ağırlığıyla yaşayıp gidiyorlar. Günü birlik yaşıyor, hayatınızda vazgeçemeyeceğiniz hiçbir şey olmamasına özen gösteriyorsunuz.Delilik sizinle yeni anlamlar kazanıyor…
        İşte böyle...Genelde bu "zırdeli" tanımlaması pek uymuyor bana.Ama bugünlerde delilikle zırdelilik arasındaki sınırda dolanıyorum sahiden.Öyle delilikler yapmak istiyorum ki,yukarıda sayılanlar hiç kalıyor yanında.Ama yapmıyorum; ne de olsa ben akıllı deliyim:) 
         Sonra bir de "auranız hangi renk?" testini cevapladım.Auramın nasıl olduğunu cidden çok merak etmişimdir hep.Ve nedense hep maviymiş gibi hissederim.Test sonucunda da mavi çıktı:)Eğer auraları görmek, isteyerek elde edilebilecek bir yetenekse...yani bunun bi yolu yordamı varsa birgün bunu başaracağıma eminim,çünkü cidden çok istiyorum."Kirlian" denen bi foto tekniğiyle auralar resmedilebiliyor ve bu tekniğin entegre edildiği kameralar da var(Nasıl bişeymiş diye merak ettiyseniz şuradan bakabilirsiniz).Kendim görebilene kadar bi tane onlardan alayım bari dedim ama çok pahalılar ya:( En iyisi mi testin dediğine inanıp auramın mavi olduğu düşünmeye devam edeyim:)
   Neyse, ben seviyorum bu msn testlerini.Hazırlayanlar sağolsun:) siz de denemek isterseniz buraya TIK

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...