Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

31 Mart 2010 Çarşamba

Lacerem'le Çarşı...

      Dün Lacerem'ciğimle birlikte Beyazıt-Eminönü altüst ettik bi güzel çarşıyı...Kpss için çalışma kitabı aldım kendime.2 tane kocaman kitap! Eskiden korkutmazdı kitabın kalın oluşu beni ama şimdi görüyorum ki korkar olmuşum:( Elimi sürmek istemiyorum bile ama çalışmaya başlayınca devamı gelir inşallah.
     Lacerem'le birlikte geçirdiğimiz tüm zamanlar gibi dün de çok çok güzeldi.Ben doğal taşlara,boncuklara bakarken o biraz sıkıldı gerçi.Ama hatır belâsına katlandı napsın:)Bir de kendime akbil alabilseydim...Yine kalmamıştı.Bide satıcı dua etti "nasibin yokmuş ama inşallah başka yerlerde bahtın açık olur" diye:)
     

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...