Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

8 Mart 2010 Pazartesi

Pinhani -Zaman Beklemez


 
             Pinhani'nin "uzun süredir böyle güzel bi klip izlememiştim" dedirten klibi...Özellikle telefon ve kumanda cihazlarından oluşan trafik bölümü çok etkileyici geldi bana.Şarkının da en can alıcı kısımlarından birine tekabül etmekte ayrıca ;
        Sabrı öğütler zaman
        Oysa odur durmayan
        Ben beklerim de,zaman beklemez ki beni...
            Folyodan deniz ve kağıttan yaprakları olan ağaçlar da çok hoş.Ama insanın daha bi içine işleyen farklı bişey var bu klipte.Akrebi ve yelkovanı olmayan saate bağlanmış kızdan bile daha çok vurucu birşey.Ama ne olduğunu tam çözemedim henüz.Pinhani'nin bu kliple ilgili bi röportajına rastlarsanız bana da haber verin olur mu?
   

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...