Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

27 Mart 2010 Cumartesi

Yazamayışım

        
         
       Çok uzun oldu bu seferki ara mâlesef.Yazamayışımın temelde birçok nedeni var.Ama birinci sebep;aklımdan gelip geçenlerin hızına kalemimin yetişememesi durumu.Ara ara oluyordu böyle ama bu defa daha uzun sürdü sanırım.Size de oluyor mu sahi böyle?Hani meselâ; o gün gittiğiniz bir yerle ilgili yazmaya yeni başlamışken,zihninizde tüm gezi ve yazacağınız herşey tüm detaylarıyla çok hızlı bir şekilde ilerlemiş,çoktan başka bir konuya geçmişsiniz bile...İlk defa bu durumu deneyimlediğimde,önce düşünme hızında yazmanın süper bişey olacağını düşünmüş,sonra da yazma hızında(yavaşlığında mı demeli) düşünmediğimize şükretmiştim.
       Neyse...Aradan geçen onca zamanda birçok şey oldu elbette.
Birkaç kitap bitirdim.
Biraz örgü ördüm.Ama hâlâ bitirebilmiş değilim.
Film izlemeden olmaz tabi..
Bir sürü kötü,birazcık da iyi haberler aldım.
Ağladım,sızladım bol bol...
Sonra sırf hava bol güneşli diye mesela,mutlu da oldum arada.
Ufak tefek şeyler aldım kendime herzamanki gibi.Paranın hesabını daha çok yaparak...
Biraz gezdim,çokça vazgeçtim dışarı çıkmaktan...
Grip de oldum bu arada.
İyileşmek için çaba sarfetmek bile gelmedi içimden üstelik.
Belki de hiçbirzaman işime yaramayacak birsürü şey öğrendim,
Nette ordan oraya gezerken...
Eski bi günlüğüm vardı;hayatımın sıkıntılı bi dönemine tekâbül eden.
Her okuduğumda birkaç sayfasını yırtıp atardım,
fazla hüzün barındırdığı için.
İşte o günlüğün son sayfalarını da yırtıp attım bugün.
Akvaryumdaki balıklarımızın birsürü yeni yavrusu oldu.Bazıları baya bi büyüdü üstelik.
Yeni balıklar da eklendi aralarına..Ve yeni süsler...
Ha,bir de bi dişimin bi kısmı kırıldı.
Başta üzüldüm ama şimdi farketmiyorum bile..
İngilizce'ye de çalıştım(çalışmaktayım) yarım yamalak.
Bu tempoda gidersem 10 yıl sonra iyice sökmüş olurum herhalde:)
Ve daha birsürü şey...
       Ama hiçbirinden uzun uzun bahsetmek istemiyorum nedense.Bir boşvermişlik,bir dağınık ruh hali almış başını gidiyor.An itibariyle dur demeye karar vermiş bulunmaktayım bu gidişhâta en azından.Ne kadar başarabileceğimse muammâ...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...