Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

29 Eylül 2010 Çarşamba

Benim Enteresan "Gökyüzü"lerim


       Daha önce rüyalarımda ancak rüyalarda görülebilecek cinsten muhteşem denizlerim olduğundan bahsetmiştim sanırım.Rüyayı gören sadece ben olduğum için 
" denizlerim" demekte bi sakınca görmüyorum :) Bu benzersiz deniz rüyalarımı denize olan yoğun sevgime veya uzun süredir deniz görmeyişim nedeniyle girdiğim iç krizlere yoruyordum.Belli bir süre deniz göremezsem eğer; şehir merkezinde bi cadde kenarında yürürken bile ufka bakıp orada deniz olduğunu hayal edecek kadar, yokuş aşağıya inen her sokağın sonunda sahile varacağımı düşünüp kendimi avutacak kadar çok seviyorum denizi.





       Şimdilerdeki durum ise yeni.Son zamanlarda yine sadece rüyalarda görülebilecek cinsten enteresan birkaç gökyüzüm oldu.Öyle böyle değil ama...Rüyalarımı anlatmayı pek sevmem.Zaten en fazla kıt benzetmeler olur yapabileceğim.Hee bir de iyiye yorulması lazım tabi.Gerçi ben gelecekle ilgili hiçbirşeye yormam,geleceğe dair anlamlar çıkarmaya çalışmam genelde.(İnanmadığımdan değil,ama o tür rüyalar milyonda bir anca olur bence)Rüya tabirleri kitaplarını da sevmem.Ama rüyaların o anki ruhsal durumumuzla ilgisi olduğuna derinden inanıyorum.İşte bu yüzden diyorum ki; hani eğer denize olan özlemim nedeniyle denizle ilgili rüyalar görüyorsam eğer,şimdilerde de gökyüzü eksikliği çekiyor olabilir miyim :) Ya da gökyüzünü eskisinden daha çok mu sever oldum acaba ?
  
       Yerçekiminden sıkılmış , biraz da gök aleminin hafifliğinde yaşamak istiyor da olabilirim.Bilmiyorum...Sebebi her neyse bilemiyorum ama artık gökyüzüne daha çok bakmaya karar verdim.Karşıdan karşıya geçerken yada kalabalık mekânlarda yapmazsam sorun olmaz herhalde değil mi :)Bugün İstanbul'da hava muhteşemdi...Herşey muhteşemdi.Bugünden daha sonra bahsedeceğim.(Resmi olarak dün oluyor tabi an itibariyle ) Şimdi önemli bir isteğim var.Onu da iletip sonlandıracağım bu tuhaf yazımı da.


       Çok kıymetli bilim adamları ! Lütfen artık icat edin şu rüya kaydetme cihazını.Benim unuttuğum kısımlarıyla birlikte tekrar tekrar izlemek istediğim rüyalarım var.Çok güzel bilim kurgu filmi bile olabilirler :) Siz neleri buldunuz ,bunu mu yapamayacaksınız...Hem çok da satar -tabi makul bir fiyata verirseniz- emin olun. (Bilim adamları da böyle bir iki sözle gaza gelir zaten.Benim blogumu okuduklarından ise hiç şüphem yok :) Ricam da olabildiğince mâkul,geriye sadece beklemek kalıyor :)


       O zamana kadar planetaryumlarla idare ederek devam edeyim gökyüzü maceralarıma diyeceğim ama ülkemizde planetaryum da yok ki hâlâ...En iyisi biz de yukarıdaki enfes parçayı dinleyip bi 5 dakika gökyüzü molası verelim dedim.Bilenler biliyorlar zaten,ilk defa dinleyenleriniz de beğenmiştir umarım.Ne tür bir gökyüzü hikayesinden bahsediyor hiç bilmiyorum ama ben çok seviyorum bu şarkıyı...Ve tabi hatırlattıklarını :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...