Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

15 Eylül 2010 Çarşamba

Simetri Hastalığının Sonu

       Bu kısa filmi Lacerem facebookta paylaşmış.E ben de facebook kullanmadığım için bloga koyayım dedim.Sanki kendimi izliyormuş gibi izledim her seferinde :) Yok çok şükür şimdi öyle bir sorunum.Ama en başında kendime göre önlemler alıp önüne geçmeseydim böyle olmam işten bile değildi.Düzenli olmayı hobi derecesinde seviyorsanız,alışveriş için gittiğiniz markette rafları düzenleme,hizaya sokma ve de boşlukları doldurma gibi eğilimleriniz varsa,ne bileyim dolapların kapaklarının kısa süre için bile olsa açık kalması sizi gereğinden fazla rahatsız ediyorsa, kendinize çeki düzen vermenin tam vaktidir derim.
     Şimdi o düzenli kızdan hiç eser kalmadı diyebilirim.Dağınıklığın da kendine göre bi çekiciliği varmış :) Hayat zaten yeterince tekdüze.Bir şeyler de olması gerektiği gibi olmayıversin dimi ama?


   (Müco'ya not: olur da okuyup kendine pay çıkarmayasın diye...Koltukların üzerine attığın giysilerin bunun tamamen dışında ! )
      
       Neyse çok uzattım yine.Videoyu izleyelim,altına da Lacerem'le  yorumlar üzerinden yaptığımız yazışmayı ekleyeceğim.





       Ben : Canım daha dün gece uyuyamadıkça evin eğiminin arttığından şüphelenip babamın eğimölçeri nerdedir diye düşünüyordum.İsabet oldu:)
      Lacerem : Bizde de var bi tane bulamadıysan


          Lacerem hanım siz hastalarınıza da böyle yol gösterirseniz işimiz var senle :) 


      Bu arada evin eğimiyle olan derdim tamamen uykusuzluğumla alakalıydı.Ama bu animasyondaki amcaya duyduğum sempatiye bakılırsa,bu konuda hala bi potansiyelim var mı acaba diye düşünmeden de edemedim.Bu yüzden diyorum ki ; Yaşasın düzensizlik !!!

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...