Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

14 Ekim 2010 Perşembe

Rinpa Eshidan



       Nette bir şey ararken sadece aradığım şeyle ilgilenmem mümkün değil sanırım.Önüme ilgimi çeken ne gelirse atlıyorum hemen.Bu video siteleri için de böyle.Geçen gün yine kim bilir hangi videoyu izlerken rastladım Rinpa eshidan'a.İzlediğim ilk çalışmalarında "bizim evin tüm duvarlarını gelip boyasalar-çizseler ya" demememin imkanı yoktu.Çocukluğumdan beri hayal ettiğim birşey bu duvar resmi meselesi gerçi,yeni değil.Ama bunların çalışmalarını görünce kaça katladı bu isteğim bilemiyorum.Her yeni müdahalelerinde resmin nasıl değiştiğini gözümü kırpmadan izlerken,bir yandan da resmin eski halinin kaybolduğuna üzülüp durdum.Hele bazen resmi tamamen boyayıp yeniden başlıyorlar ya,o başka bi resme geçiş efektidir herhalde dimi?Yani videoda öyle göstermişlerdir sadece.Diğer türlüsünü kabul edemem  çünkü.
       Çizerken,boyarken nasıl da eğleniyorlar ayrıca.İzleyip de o an eline boya almak istemeyen olabilir mi acaba ? Ben zaten güzel olan her bişeyi istiyorum,bunu istemesem olmazdı :)
       Youtube'da birsürü çalışmaları var.Ben de oradan izlemiştim ilk.Ama herkes giremiyordur direkt,tünelle falan uğraşmayın diye bu videoyu ekliyorum.Yoksa Youtube'da ne harika çalışmaları var daha.Youtube kullanıcı sayfaları işte burada.Kendi sitelerine bakmak isterseniz de şöyle buyrun.  



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...