Haritanın En Ücrâ Köşesi...

...Masidherya diye bir yer

6 Ekim 2010 Çarşamba

Windows Live Space & Wordpress Anlaşması



       Yazmaya windows live'de başlamıştım.Sonra orada çok sorun çıkmaya başlayınca Blogger ile devam etmeye karar verdim.Ama oradaki yazıları buraya taşımakla uğraşamadığım için orada kaldılar.Geçen gün bir sebepten dolayı oradaki alanıma uğradığımda da windows live'in wordpress'le olan anlaşması haberi karşıladı beni.Windowslive'de "yazmasam da bakmasam da o blog benim blogumdur" dediği bir alanı olan arkadaşlara da ileteyim.Eğer blogunuzu 11 Mart'a kadar Wordpress'e taşımazsanız oradaki alanınız otomatik olarak silinecekmiş.


       Ben şuraya taşıdım alanımı.5 dakika bile sürmedi üstelik.Blogger'a geçme aşamasında kararsız kalmıştım Wordpress mi olsun Blogger mı olsun yoksa ücretli bir alan mı satın alsam diye.Ücretli alanların hangisi iyidir anlamadığımdan,Wordpress'in detaylarıyla uğraşamadığımdan, sonunda Blogger'da karar kılmıştım.Gayet memnunum da.Son zamanlarda Chrome'da yaşadığım fotoğraf yükleme ve önizleme sorunlarını saymazsak...


       Ama hani eğer bu sorunlar devam ederse bir alternatifin hazır olması da iyi oldu yani.(Blogger'a duyurulur :) )Geç oldu ama Windowslive sonunda iyi birşey yapmış gibi.Ya da yapmaya üşenip işi bilene devretmiş desem daha doğru olur galiba :)


       Meraklısı için not : Kuhinur Nesli'ciğimin posta hesabı adıydı ilk.Ondan duydum.Değerli bir taş adı demişti.şurada ayrıntı mevcut.Sonra Nesli o hesabı kullanmayınca ben de kendime bu hesabı açmıştım çok hoşuma gittiği ve ismimden de bir parça taşıdığı için.Wordpress'e taşırken de öyle kaldı.

2 yorum:

tesadüf eseri gördüm bloğunuzu. nacizane size birkaç tavsiyem var.yazılarınız çok güzel.bunu kendinize ait bir alanadı yani domain alarak bir de host alarak devam ederseniz çok iyi para kazanırsınız.ilk başta çok karışık gelecektir ama zamanla işi öğrenirsiniz. sadece para değil binlerce kişi tarafından okunan bir bloğunuz olur.

çok masraflı değil.

sırasıyla yapacaklarınız

1- www.isimtescil.net den domain almak seninadın.com domain yıllık 13 tl

2- forum.iyinet.com a üye olmak ve bir domain aldım site yapmak istiyorum diye konu açmak onlarca kişi size yardım edecektir. ( orda beni de bulabilirsiniz ismim zubar )

3-ya da siteniz.info bloğunun altından yorumla yardım istiyebilirsiniz. olmadı popup@hotmail.com.tr adresini ekleyin msne pek online olmam ama mail atarsanız dönüş yaparım.

ayrıca diğer bloğu ve bu bloğu yeni açacağınız siteye transfer ederiz .çok kolay .


dediğim gibi sizde potansiyel var. yapacağınız şey günde 1 saat ayırmak. 13 tl domain parası vermek. olmadı ben size hediye ederim domain ama com olmaz info uzantı olur.
 
İlginiz ve önerileriniz için teşekkürler.Şimdilik blogger'dan gayet memnunum.Daha çok okunmak yada yazarak para kazanmak şuan ilgimi çekmiyor.Yine de birgün özel alana geçmeye karar verirsem aklımda olacak önerileriniz,sağolun.
 

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...